söndag 31 januari 2010

Så trött!

Har jobbat hela helgen o är så trött!! Kanske får jag skylla mig lite själv eftersom jag tittade på "Flickan som lekte med elden" igår kväll... Så jag klockan var efter tolv innan jag var i säng! Men när jag väl börjat kunde jag inte stänga av, så då får man stå sitt kast! Men bra var den, väldigt bra, dock inte lika bra som första delen. Ska bli spännande se sista delen, som får vänta tills den finns på DVD.

I morgon ska Vendela få gå till dagis igen, efter nästan två veckor borta... Hoppas det går bra! Men det tror jag det kommer göra. Sen är vi lediga tisdag o onsdag blir det jobb igen för mig. På torsdag ska vi äntligen åka till Örebro o hälsa på kusinerna igen!!!! Ser fram emot det o längtar!!!! Ska bli skojj att äntligen träffas igen!!! Kommer nog bli mycket bus o lek gissar jag... Borde nog börja packa lite smått så allt kommer med. Men det är skönt för jag behöver inte ha med mig allt, för det finns ju redan vagn säng blöjor o det mesta som kan behövas! Se upp alla Örebroare för nu kommer vi!!!!!!!!!!

Inga kommentarer: