måndag 19 juli 2010

Nu blir det tyst...

Jag åker idag bort med mitt jobb ända till fredag blir jag borta!!! Hur ska jag klara mig utan mitt lilla troll??? Får hoppas tiden går fort och att Vendela får det mysigt med sin pappa! Sen när jag kommer hem så åker vi på söndag till Framnäs, tillsammans med min syster och hennes familj! Det ska bli så skojj, en vecka med massa bus och lite hemligheter... Därför kommer jag inte skriva på ett tag eftersom jag inte kommer ha tillgång till internet under dessa perioder. Men jag ska försöka skriva mellan tvättandet och packandet på lördag!

I helgen var syster och kusinerna här. Vi har badat, busat, ätit gott, druckit gott och haft det superkul!

Kan avslöja att vi i veckan var på IKEA och beställde stommar, luckor och bänkskiva till köket!!! Så nu är vi igång!!! Lovar skriva mer om vad när jag kommer hem och lägga in bilder!

Inga kommentarer: