tisdag 28 april 2009

Trött...

Idag har jag o Vendela varit o hälsat på en mycket kär vän. Vendela o hennes dotter, som är en månad äldre, lekte tillsammans så sött!!! Vi var o tittade på små söta lammungar, grisar o hönor/tuppar. Tänk att vi måste åka till "stan" för att titta på lantdjur... Iof brukar vi gå förbi kohagen här men det är ju inte alltid korna är där man går förbi. Vendela gillade verkligen våran utflykt, för trots att hon knappt sovit på förmiddagen var hon på en strålande humör hela dagen o när jag backat ut bilen en halv meter för hemresan så sov hon redan. Helt slut var hon!!! På hemvägen hämtade vi upp pappa o åkte hem för middagslagning.

Till middag gjorde vi en supergod middag a'la Kajsa Varg!!! Blev kassler med squach, lök, broccoli, paprika o sås på grädde kryddad med tomatpuree/soja/chayennepeppar/paprikapulver. Riktigt gott blev det o jag undrar redan om jag ska lyckas få till den igen... Oftast brukar jag få till dom där hemmakoken men inte alltid. Gott blev det iallafall.

I morgon är det dags för vägning igen. Men jag gissar det stått ganska stilla den här veckan, tenderar göra det vid den här tiden i månaden...
Kanske ska skriva ner min vikt resa så ni kan se hur det går... Ska genast ordna till en kolumn för det här i bloggen!

Inga kommentarer: