onsdag 29 april 2009

Vägningen...

Som väntat gick väl inte vägningen riktigt som jag tänkt mig... Men men sånt är livet o jag vet ju varför det inte var minus. Lägger alltid på mig massor med vätska inför mensen o så även denna gång, så gissar det ser bättre ut nästa veckas vägning!!! För jag har verkligen inte slarvat utan varit mycket noga med vad jag petat i mig. Det jag slarvat med är vattnet, är så dåligt på dricka. Vilket visade sig igår kväll när jag blev snurrig o kände mig allmänt konstig. Så jag måste bli bättre på att dricka vatten helt enkelt!
Juste kanske ni vill veta vad vikten blev... 96,0kg visade vågen. Vilket alltså är ett plus på några hekto, så ändå inte jättemycket upp! Men till nästa vägning ska nog mensöverskottet vara borta o vågen visa fina resultat igen!!

I dag har jag o Vendela varit ute o promenerat. I typ TVÅ timmar har vi varit ute!!! Så skönt i det här vädret att gå. Vi gick med några vänner o sen blev det lite bus för småtjejjerna innan vi gick hem för lunch. Nu sover Vendela o jag har satt på tvätt o planerar middag. Problemet är väl att allt jag kommer på kräver saker vi inte har hemma för tillfället... Men jag fortsätter klura så får vi se vad det blir.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Resultat kommer med all säkerhet nästa vecka. Fortsätt kämpa. Bra promenad idag, kommer visa sig på vågen.

bagerskan sa...

Ja inte är det kul men är man medveten om att vikten svajar en gång i månaden så går det ju att leva med. Jag tror definitivt att du kommer gå ner nästa vecka!!
Massor med kramar Karin