torsdag 30 april 2009

Valborg

I dag är det valborg o jag har jobbat hela kvällen... Inte så kul kanske, men behövligt då pengarna börjar ta slut efter 10 månader på föräldrapenning!!! Vendela har varit med sin pappa hos farmor o ätit god middag. Så dom har det inte gått någon nöd på alls. Tvärtom så har Matte frossat i kolhydrater... För här hemma blir det inte mycket sådant! Själv har jag varit duktig o ätit bra mat hela dagen, vilket inte alltid är lätt när man jobbar. Men jag har haft matlåda med mig o då blir det ju lättare!
I morgon är det jobb igen, då hela kvällen o natten. Den ska vi på söndag ut på kryssning, så då får vi se hur lätt det blir hålla dieten... Gissar att det kommer slinka ner lite onyttigt, men inte för mycket! Vin tänker jag dricka lite iallafall!!!

Nähä, mot sängen!!!

2 kommentarer:

bagerskan sa...

Hejsan tjejen, vad jobbar du med? Nyfiken!
Och maten fixar du nog, bara låta bli potatis, pasta och ris och frossa i allt annat!
Kram Karin

Fia sa...

Hej!
Jag jobbar med handikappade på ett boende. Just nu jobbar jag bara lite extra, sen i sommar är Matte hemma juni/juli. Sen ska jag vara hemma tom oktober. Toppenbra tycker jag!!!
Kram