söndag 18 oktober 2009

Imorgon gäller det!

Jaha, så har då den där måndagen med stort M kommit! Eller kanske med stort D o stort O... Imorgon ska jag operera bort min galla o Vendela ska börja sin inskolning på dagis (förskola)! Jag är ganska nervös över båda sakerna... Operationen är för jag har aldrig sövts tidigare o det känns lite läskigt! Trots att min mamma jobbat som narkossköterska i massa år så är jag nervös... Säkerligen kommer det gå hur bra som helst, men måste oroa mig lite!
Dagisstarten är säkerligen också ingen fara!! Jag var dock inställd på sköta inskolningen men den får nu Matte ta hand om, iallafall första veckan. Sen får vi se om jag orkar ta veckan efter. Fast för tillfället får vi nog mest hålla tummarna för hon kommer iväg imorgon... Har precis spenderat en halv timme inne hos henne då hon hostat så hon vaknat!! Men det verkar mest vara när nappen sitter i så den fick åka ur! Håll tummarna det bara är en lätt förkylning!

Inga kommentarer: