fredag 30 oktober 2009

Jag vann!!

Jag vann glasögonen!!! Helt galet juhu!!! Tack alla ni som hjälpte mig för utan era röster hade jag inte vunnit!!! Nu väntar jag med spänning på att få hem presentkortet så jag kan rusa iväg o köpa nya brillor!!!

Hur har det då gått med Vendelas inskolning? Inte alls kan man nog uttrycka det, eller det gick bra i onsdags. Men natten till torsdagen, vaknade jag av att hon skrek o gick in till henne. Då var hon kokhet, så fram med febertermometern o japp den stannade på över 39grader!!! Så i med alvedon o sen somna om. Men det resulterade självklart i att vi inte gick till dagis varken igår eller idag. Febern har kommit o gått sen dess. Men hon är pigg o busar runt idag så jag tror nog den håller på försvinna för gott! Typiskt bara vi missade de två sista dagarna, fast det har ju gått bra så förhoppningsvis funkar det på måndag. Då det är dags för att inträda vårat nya liv. Jag ska börja jobba o Vendela ska börja på dagis... Lite vemodigt är det faktiskt!! Jag har verkligen älskat vara hemma med henne o vill inte det ska ta slut... Vem vet när man får vara hemma igen?!

Tanken var att vi skulle åkt till min syster med familj idag, men det har vi fått ställa in. Undra när vi ska kunna fira kusin Amanda som fyllde 3år 10oktober!! Hoppas vi snart får till ett nytt försök att ta oss iväg. Jag ska ju dessutom göra hennes tårta som jag sett fram emot!!!

Har lovat mig själv försöka blogga lite oftare, blir så långa inlägg när jag skriver för sällan!!! Hoppas jag kan hålla vad jag lovar!

Inga kommentarer: