torsdag 10 december 2009

Örebroresan som äntligen blev av!!!


Äntligen kom vi iväg, iallafall delar av familjen! Matte hostade väldigt ännu o fick stanna hemma med vovvarna. Istället följde mormor med! Blev en kortresa då vi åkte på fredagen efter lunch o hem igen lördagen på kvällen. Men tiden där använde vi till max!!!

På lördagen åkte vi till Lek&buslandet!!! Vilket ställe, så skojj!!! Vet inte om vi vuxna hade mer kul än barnen, men jag hade iallfall ont i hela kroppen på söndagen... Vi lekte nästan tre timmar i sträck!!! Vendela gillade särskild bollhavet, långa rutchkanan o studsmattorna. Dit måste vi åka när vi har pappa med oss också!!!

Efter det firade vi Amandas 3-årsdag, som var försenad med sådär två månader... Jag hade gjort en god tårta som jag hade med. Dock gick inte dekorationen som jag tänkt mig, använde färdigt lock pga tidsbrist o det var för litet för min tårta... Men god var den o figuren ovanpå blev så fiiiiin!!!!!!

2 kommentarer:

bagerskan sa...

Hejsan vännen!
Du har väl inte missat alla roliga tävlingar i min tårtblogg?!
In och tävla med dig, massor med kramar Karin

Mirren sa...

Hej vännen!

Vad härligt att ni hade det så trevligt i Örebro, det hade nog vi också :-). Som du vet så ääääälskar både stora och lilla C lekland!

Du - vi ska ha fika här hemma i Mälarhöjden på fredag. Vet att du jobbar men om du inte gör det så är ni så väldigt välkomna. Din hjälpande hand skulle komma väl till pass också :-).