torsdag 18 mars 2010

Blogga...

Jag har blivit ganska dålig på att blogga... Men jag är absolut inte, fråga Matte, dålig på att läsa bloggar!!! Följer aktivt ganska många, läs minst 20st, dagligen. Får abstinens om folk inte uppdaterar sina bloggar... Är detta bra??? Tja, jag lär mig massa men också läser jag mycket hemska saker. Särskild illa är ju de bloggar jag läser om mammor med dödliga sjukdomar, vanligen cancer. Senast i helgen satt jag snyftandes o Matte undrade ju såklart varför?! Jo, då var det just en sån blogg där mamman, Anna, faktiskt somnat in. Så hemskt, en mamma som var alldeles för ung för att dö o med en dotter alldeles för ung för att minsta sin mamma!! Får nära nog panik när jag ens snuddar vid tanken på att det faktiskt kan hända en själv... Då vill jag bara pussa på Vendela o säga att det inte finns något ont i världen o allt är bra!! Men tyvärr kan det hända o det händer, det är väldigt vanligt också. Det är väl tur man inte vet vad som faktiskt väntar runt hörnet i livet, eller??
Nu är dock frågan hur jag ska bli bättre på att blogga, vet ju att det iallafall är några som läser... Eller?? Vill gärna bli bättre o kunna skriva roligare inlägg (kanske inte direkt detta klassar in i ett roligt inlägg dock...)! Ska ta mig i kragen o bli bättre o skriva oftare!!! Jag gillar ju att blogga!!

Förresten var jag igår på en föreläsning om Nära döden upplevelser med Göran Grip. Väldigt intressant, men det ska jag berätta om senare för nu är det snart dags ta mig till dagis o hämta lilltrollet!

Inga kommentarer: