måndag 8 mars 2010

Hostigt...

Vendela hostar ofta på nätterna o har sen i helgen även hostat lite på dagarna. Dock är det inte varje natt o inte hela nätterna.... Så man undrar liksom när ska man söka doktorn?? Dom gör ju inte något direkt ändå! Får låta det gå några dagar till o sen blir det nog ringa doktorn om det inte blir bättre.

I dag var Vendela på dagis fast jag varit ledig. Har så när jag jobbat helg för att jag måste få lite tid o ta igen mig efter monsterpassen jag har... Passade idag på att gå klippa mig!!! Är så nöjd, det blev superfint! Nästa vecka ska jag slinga det också så är våren mer än välkommen.

När jag hämtade Vendela från dagis var det underbart väder!!! Så det fick bli en banan ute till mellis o sen lek i snön. Först lite pulkaåkning, men då damen inte är så nöjd i den utan välter sig ur den övergick vi till att göra snötorn!!! Det var skojj tyckte hon. Jag visade att man kunde fylla hinken med snö, trycka ihop den lite o sen vända upponed. Så efter en stund gjorde hon precis likadant alldeles själv!!!! Smart är hon!!!

Nu är det sovdags här så vi är pigga imorgon, frågan är bara vad vi ska hitta på...

Inga kommentarer: