fredag 26 mars 2010

Lets dansa allihopa!!!

Sitter o tittar på Let's Dance, såklart!!! Hur ska jag klara mig nu när det är slut??? Hejjar iallafall på Claudia!!!

Idag har Vendela o jag varit med mormor. Gissa vad vi har gjort??? Japp, vi har shoppat!!! Lite smått o gott blev det. Jag har frossat i vårblommor, så nu har vi penseer ute, tetatetter (stavas absolut inte så...) inne o Kallantjottor i Vendelas rum!!! Sen hittade jag den underbaraste av underbara klänningar på Dunderbutiken. En rosa såklart prinsessklänning med Laban på! Den kommer ni få se på påskafton! Kollade också upp med dem om Fatboy Junior som Vendela önskar sig när hon fyller två...

I rosa såklart... Efter det så blev det lunchpaus o sen lite handling på coop där jag köpte mig Sushi att äta till middag. Är nämligen ensam då Matte after workar....

Vad gäller Vendelas hosta så verkar den ha blivit sämre igen... Både igår o ikväll har hon hostat trots medicin!!! Får se hur det är till måndag då det blir till o ringa läkaren. Både för vi måste ha läkarintyg om hon ska vara hemma mera o för att hon inte verkar bli bättre. Förhoppningsvis är hon bättre till nästa helg då det ju är påskfirande på gång!!!

Inga kommentarer: