fredag 18 september 2009

Fredag idag!

Idag fick jag en skön sovmorgon, fast när man äntligen får sova sover man ju som en kratta... Nåja, Vendela vaknade inte förrens halv nio!!! Det var länge sedan hon sov så länge o när hon gjorde det så var det ju som liten när hon varit vaken innan...

I går bakade jag supergoda muffins!!! Kladdkakemuffins blev det som jag sedan spritsade med Skumbanansfluff!! Så goda!!! Men jag antar det rimmar lite illa med att gå ned i vikt... Fast ibland måste man ju få unna sig något gott, eller hur?! Lovar lägga in en bild på dem här senare, måste bara få Matte ladda ur kameran.

Nu ska jag försöka komma på vad man ska äta till lunch... Alltid lika knepigt o slutar oftast med korv o makaroner! Bara för det gillar Vendela jättemycket o hon kan äta det själv!

Inga kommentarer: