torsdag 10 september 2009

Puuuh!

Jag är helt SLUT!!! Vi har haft en hektiskt vecka (jag vet den är inte slut än, men eftersom Matte är ledig imorgon så känns det som fredag hos oss), minst sagt.

MÅNDAGen var ganska lugn, vi gjorde en liten utflykt på byn.
Men sen TISDAG skulle vi träffat en vän som inte kunde, så mormor fick rycka ut o vi var på Torekällberget. Vendela älskar kika på djuren o springa runt där. Dom hade små söta kaninungar som vi klappade. Fast jag fick ett allergiskt anfall så det blev ett kort besök hos dem. Tur var att mormor hade med sig medicin. Sen åt vi lunch o gick ner till stan. Där shoppade vi lite o sen besökte vi pappas jobb. Där kunde Vendela springa fram o åter i korridorerna, det var super kul tyckte hon!
ONSDAG åkte vi med mormor till Gnesta. Jag fick massage en HEL timme!!!! Så skönt att få en stund bara jag o njuta. Tack Carro o Daniel för den presenten!!! När jag var klar åt vi lunch på Vita villan o sen kikade vi lite i affärerna innan vi åkte hem.
Idag började vi dagen med att lämna bilen på verkstan o sen promenerade vi till Öppna FörSkolan. Där busade VENDELA med de andra barnen o JAG fika. Sedan promenerade vi tillbaka till verkstan o betalade MASSA för att få våran bil tillbaka. Turligt nog var den hel igen, vilket ju är en fördel... Sen hem, äta lunch o vila tillsammans. När vi vaknade så gick vi hämtade mitt paket som kommit. I paketet fanns alla spännande saker jag beställt för att kunna göra Lilla Amandas 3-års tårta!!! Nu ska jag bara försöka klura ut hur jag fraktar två tårtor till ÖREBRO utan att dom krachar...

1 kommentar:

bagerskan sa...

Hej, du har väl inte missat min tävling?
Kram Karin