måndag 14 september 2009

Tjöfylt, som Amanda skulle sagt...

Jag är förkyld, fast det känns bättre idag!! Har mest känt mig trött idag o haft aningens höjd temp. Har ju medicinerat hela dagen idag o igår med Antroposofpiller samt Echinavaddetnuheter!!! Det funkar faktiskt, är andra gången nu i höst som denna coctail räddat mig.

Idag har vi tagit det lugnt o bara hängt hemma. Gått några promenader med hundarna o busat inne. Eftersom pappa Matte varit i Stockholm så hämtade vi honom i Järna när han slutat. Passade på lägga två paket på lådan med saker jag sålt på Tradera. Lade ut tre saker där förra helgen o igår gick dom ut. En liten klänning som Vendela aldrig hann använda innan den var för liten o haklappar till Babybjörn fick jag inte så mycket för. La jag även ut våran Babybjörn bärsele, som vi inte använder längre o knappt använde eftersom jag bar Vendela i sjal istället. Den fick jag desto mer för... Helt galet faktiskt!!! Så nu ska jag spara dom pengarna o sen köpa något fint för dem!!!

Nu blir det strax CSI o sen ska jag sova för jag är fortfarande trött!!

Inga kommentarer: