torsdag 3 september 2009

Öppna förskolan

Idag har jag o VENDELA varit på Öppna förskolan i Järna! Var jättekul o Vendela busade runt i två timmar!!! Hon åkte rutschkana, SNODDE leksaker o charmade alla som vanligt. Jag försökte fika, vilket inte var lätt men med en vällingflaska som muta så fick jag i mig lite KAFFE!!! Medan vi var där så fick våran BIL sig en motortvätt. Nu ska vi köra den i en vecka sen ska den tillbaka till verkstaden o då hoppas jag dom kan se vart det LÄCKER olja... Förhoppningsvis på ett billigt ställe!!!

Har ikväll legat på min SPIKMATTA! Mycket skönt!!

3 kommentarer:

Mirren sa...

Tittar in här hos dig också! Öppna förskolan är guld värd - jag gick ofta på vår i Mälarhöjden när jag var hemma med Casimir. Nu i veckan börjar babysång i vår kyrka också, skulle vara roligt att gå på men lite tight om tid eftersom jag måste planera dopet.
Många kramar från Mirren, lillaC och miniC!

Anonym sa...

Var i Järna finns Öppna förskola? Och när är det öppet?

Fia sa...

Blir man ju nyfiken vem du är... O hur du hittat min blogg?!
Den finns på Familjecenter, ligger bredvid Ica's lastkaj. Det är öppet måndagar 14-16 för barn upp till 1år o torsdagar 9.15-12 för alla barn.