söndag 20 juni 2010

Bröllop och feber...

Denna gång är det inte Vendela som är sjuk utan jag!!! Har under några dagar känt att det kittlat i halsen och igår blev det värre. Jag vaknade tidigt på morgonen av halsont, men ignorerade detta för jag skulle ju jobba hela helgen. Åkte till jobbet i hopp om att det skulle gå över, vilket jag ganska snart insåg inte skulle hända... Utan det kändes bara mer och jag fick dessutom feber. Så efter några timmar fick jag ge upp och bege mig hem. Väl hemma bäddade jag ned mig framför tv'n och slog på bröllopet. Vilket jag sedan följde slaviskt under hela dagen/kvällen/natten!!! Tänk vilken fin brud hon var, vilken underbar sång i kyrkan, vilket härligt JA, vilken tur genom Stockholm, vilken middag, vilka tal och sist men absolut inte minst VILKEN TÅRTA!!! Den hade jag gärna smakat!!

Nu ska jag ta lite honungsvatten och hoppas få vakna frisk i morgon...

Inga kommentarer: