onsdag 10 juni 2009

Hur gick det till???

Lunchen blev inte alls bra... Jag som lovat mig själv att idag skulle jag hålla hela dagen ut!!! Men nä, inte alls inte. Det blev Kolgrillsmat, iof med kycklingspett o tzatziki men ris till. Suck, varför tog jag inte tex en grekisk sallad??? Nåja skadan är gjord o inget göra åt...

Men imorgon ska jag iväg o kan inte styra över lunchen. Tror vi kommer få pastasallad så jag kan ju peta bort pastan. Hur jag ska säga nej till fikat vet jag inte... Jag som nu ska baka lite kladdkakemuffins att ta med! Får försöka stå emot o kanske bara äta hallongrädden jag tänkt ha på!

Vendela har förresten gått några fler steg idag. Men med lite fusk då hon hållit i Mattes hand fast inte hårt.

1 kommentar:

Carro sa...

Ett hett tips är att ha lite 70% choklad med sig när man ska bort för då har man något när de andra fikar! Kram Carro