söndag 21 juni 2009

Midsommar

Vendela övningsgår med sin vagn!!


Jag jobbade hela midsommarafton... Hur kul var det då??? Nåja, vädret var ju inte direkt toppen så det kändes ju bra! Så vi firade lite igår istället, med god mat i allafall, ingen dans runt stång eller nubbe blev det dock! Jag gjorde en tårta också som vi åt av, samt lämnade en del till min mamma som jobbade på natten. Så hon o hennes arbetskamrater fick smaka, samt en liten dement tant som tydligen inte ville sova... Dom tyckte den var fantastiskt god o det gjorde jag med (fast jag borde inte smakat, jag vet). Det var en vanlig gräddtårta, fylld med jordubbsmousse o glasscreme, ska lägga in bilder när vi fått över dem i datorn!

Nu ska vi ta o glida ner i soffan om det går... Vendela har nämligen ikväll startat projekt gå massa!!! Från att dom senaste dagarna knappt gått ett steg så går hon nu ungefär en meter. Gärna med något i handen som stöd, just nu en fjärrkontroll! Matte blev lite matt när han insåg att det är han som är hemma med henne, så han ska leta fram plåster ifall hon slår sig :-)

Inga kommentarer: