tisdag 9 juni 2009

Några till...

Vendela har gått några steg till, men inte flera i rad utan bara ett då o då... Men vi är lika glada för det o hejjar glatt på när det kommer ett!!! Idag har vi haft en hemma dag med lek o låååång sovstund (tre timmar...). Tänk när hon sover själv på dagen då blir det sällan över 40minuter men sover vi tillsammans blir det gärna lite för länge. Men hur lätt är det vakna när man sover gott???

Vad gäller matintaget är jag nöjd med dagen! Har inte fått i mig en endaste kolhydratare, eller lite eftersom jag ätit yoghurt. Så vi får se vad min vän vågen säger imorgonbitti... gissar på lite minus men inga ovationer efter helgens utsvävningar med rabarberpaj! Även om jag inte alla dagar fyller i på GI vad jag äter så kikar jag in o letar recept. Har idag lagat efter ett jag hittat där med köttfärs o zucchini gratäng väldigt gott blev det!

Nu ska jag nog gå o lägga mig för jag börjar bli trött trots middagsvila o sovmorgon (som iof stördes av min mamma som hade liiite problem på vägen till sin semester...).

Inga kommentarer: