onsdag 3 juni 2009

Vägning...

Då jag inte alls mått bra sista veckan har jag inte heller tänkt på vad som kommit in i min mun... Detta har resulterat i att jag gått upp o inte ens skriver in något i min viktruta. Det får vänta tills nästa vecka då jag ska ha gått ner igen!!!! Jag hoppas börja må bättre i min magen, men just nu känns det fortfarande o jag är väldigt rädd för vad jag stoppar i mig. Så resultatet gör att jag äter sådant som inte är direkt bra ur GI synpunkt men som jag är ganska säker på inte ger mig gallbesvär. Ska försöka reda ut vad det kan vara som ger mig besvären, men än så länge verkar det inte finnas någon röd tråd mellan besvären.

I dag ska Vendela o jag åka o fika med mitt jobb. Vi åker alltid iväg o fikar sista konferansen innan semestrarna börjar. Vart vi åker idag vet jag ännu inte men gissar antingen Saltå eller Kulturhuset. Sen ska vi nog ha en lugn hemma eftermiddag för det behöver jag efter en natt med knackigt sovande o en tidig morgon!

1 kommentar:

bagerskan sa...

Hejsan vännen!
Tråkigt med vägningen, bättre tur nästa gång!
Jag har använt Flower Blossom Plunger Cutter köpt på Kakburken. Ganska enkel att använda, se till att dom "fastnar" i uttryckaren och ta sen emot med fingrarna så kan du forma dom enklare. Pilligt men fint blir det! Använde vanliga sockerpärlor köpta i mataffär.
Kram Karin