onsdag 18 november 2009

Vem f.n drar fram min klocka???

Jag känner liksom att jag inte hinner med numera... Hinner inget om jag ska vara ärlig!! Eller jo, jag hinner jobba men That's it liksom!! Ska det vara såhär?! Måste försöka styra upp lite så jag känner jag får lite annat gjort också!

I morgon ska jag nog ge mig ut på en vaccindos jakt!!! Till Vendela alltså, jag själv får nog vänta om jag förstått allt rätt. Fast jag är lite tudelad i min åsikt... Svårt det där med om man ska eller inte ska!? Men det blir nog ska eller kanske inte ska... Nä, ska blir det! Viktigast är iallfall att Vendela får sin dos som är ganska utsatt på dagis.

När jag endå sägt att hon är utsatt på dagis kan jag väl berätta hon blev biten igår. Inte av en hund o inte av en personal utan av ett annat barn!!! Är väl iof sånt som händer, men bara andra barn... Mitt barn ska det inte hända, då blir jag arg!!!! Kände hur jag kokade när jag fick reda på det, tur var väl att det var i telefon av Matte o inte på dagis av en fröken. Då hade jag väl fått ett utbrott värre än värst!!! Tyckte nog man skulle ta det andra barnet i örat eller kanske stänga av från dagis?! Kan man göra så??? Nåja, jag får väl inse att det är sånt som händer o en dag är det väl Vendela som sätter tänderna i ett annat barn?!

Inga kommentarer: