onsdag 4 november 2009

Working mom...

Sådär ja, nu har jag jobbat tre dagar! hur känns det då??? Som en evighet o mest pest... Fast lite skönt vara bara jag o inte mamma! :-O Vendela verkar trivas bra på dagis! Hon grät inte igår när jag lämnade. Först var hon lite tveksam o höll i mig men jag fick en hejdå kram. Sen fick hon syn på en fröken (som hon verkar gilla o jag inte vet namnet på...) o sprang fram till henne!! Hoppade upp i famnen o sen var mamma glömd!!! :-( Men jag möttes av ett stort leende när jag hämtade idag!!! Har ju varit på jobbet i natt så vi har inte setts sen jag lämnade igår... Var så härligt äntligen få mysa med henne igen!!!! Sen fick jag höra att hon är en solstråle o världens bästa, vilket jag iof visste, men så kul höra. Då blir man STOLT!!!!

Nu ska jag gå sova för imorgon får vi besök av Vendelas kompis Clara med mamma Mina!!! Ska bli skojj för det var jättelänge sedan vi träffades!!!! Sen fyller ju pappa Matte år imorgon, 33 år för er som undrar. Men han får vänta med att firas till fredag!

1 kommentar:

Niklas C sa...

Svar: Tack för din röst =)

Allt bra med dig?

Kram