söndag 31 maj 2009

Hinner inte med något...

Tiden går alldeles för fort o jag hinner inte med att göra allt jag vill göra!!! Känns det igen??? Är väl så för alla gissar jag. Nåja, varför klaga!

Vädret är ju helt underbart!! Trots att jag igår jobbade, HELA dagen, lyckades jag få till lite solbränna. Den hade jag tänkt bättra på idag, men trädgårdsarbete... Men tjii fick jag!!! Vaknade vid ett i natt av att jag behövde kissa, sen när jag satt där kände jag mig konstig. Av någon anledning kom jag tänka på gallstensanfall o tog mig ut i köket. Där lyckades jag, trots mörker-inga glasögon-samt väldigt ont, leta rätt på medicinen som naturligtvis befinner sig högt upp i ett skåp! Sen tar jag en o stapplar i säng, väcker Matte o säger jag nog har ett anfall. Han svara sömndrucket att jag ska andas ordentligt... Vad tror han jag gör, flåsar ju värre än när Vendela föddes!!! Under säkert en timmes tid kommer o går smärtan, jag profylaxandas (tack gode gud jag lärt mig det!!!) o Matte sover gott (vilket stöd va??). Sen släpper det värsta men jag har fortfarande ganska ont, vid 6 tar jag ett piller till. Men inser efter några timmar att det inte hjälper så jag ringer Vårdguiden o får rådet åka till akuten. Så vi packar ihop oss o åker dit. Väl där blir det väntan (som vanligt) sen lite starkare medicin o sen får jag åka hem då jag blir bättre. Om det händer igen så blir det antagligen så att jag får opereras tidigare, då det anses mer akut om det återkommer.... Hoppas slippa fler anfall!!!

Vad gäller min GI kost har jag fuskat lite senaste veckan då jag inte mått bra. Men jag ska ta tag i detta nu till veckan o komma igen!!!!! Så är det bara. Jag ska bli en super BU-brutta igen!!! Så nu ska jag använda mig av GI-viktkoll för att hålla koll på vad jag äter o det ska minsann visa sig på vågen också!!!!

3 kommentarer:

bagerskan sa...

Tussen, hoppas du blir opererad snart så du slipper lida så!
Här är en till som tycker att tiden går alldeles för fort, skulle behöva några extra timmar på dygnet den närmsta veckan!
Jag har inte heller skött mig speciellt bra, lär synas på vågen... Buhu...
Nej ny vecka nya tag! Kram Karin

Fia sa...

Jag kan erkänna jag ätit glass idag... Har tom en bra ursäkt -Är ju så synd om mig efter igår, så det är jag värd! Nä, hjärntvättad är vad man är!!!
Nya tag ska det bli!!!

Anonym sa...

Good day !.
You re, I guess , perhaps curious to know how one can make real money .
There is no need to invest much at first. You may begin to get income with as small sum of money as 20-100 dollars.

AimTrust is what you haven`t ever dreamt of such a chance to become rich
The firm represents an offshore structure with advanced asset management technologies in production and delivery of pipes for oil and gas.

Its head office is in Panama with offices everywhere: In USA, Canada, Cyprus.
Do you want to become a happy investor?
That`s your chance That`s what you really need!

I`m happy and lucky, I started to take up real money with the help of this company,
and I invite you to do the same. If it gets down to choose a correct companion who uses your savings in a right way - that`s it!.
I take now up to 2G every day, and my first investment was 500 dollars only!
It`s easy to start , just click this link http://uqejopybot.freewebportal.com/enijesa.html
and go! Let`s take our chance together to feel the smell of real money