fredag 22 maj 2009

Feber, smygvägning o fuskande...

Inatt sov Vendela väldigt oroligt o skrek massa stundtals. I morse kom förklaringen, hög feber!!! Men förutom feber så verkar inget annat vara fel. Hon vill dock inte äta annat än välling typ, så kanske hon har ont i munnen. Senast hon hade feber ploppade de första tänderna upp, så kanske fler på g??

I morse kunde jag inte hålla mig ifrån vågen... Men jag kan avslöja det visade minus men jag säger inte hur mycket!!! Är inte vägdag idag alltså får ni snällt vänta till onsdag!
Fast nu ska jag i nästa andetag avslöja att jag just ätit lite glass... Dock sån gräddvaniljglass som är lite ok, men känns lite som svepskäl för att jag inte ska må så dåligt!!! Har nog hamnat i en svacka där jag bara vill skita i allt vad GI o GB heter. Men samtidigt är jag ju oerhört stolt över den fantastiska viktminskning jag gjort fram tills nu!!! Så nu måste jag bara hitta tillbaka till motivationen o glädjen. Har idag noga fyllt i min "håll koll" på GI-viktkoll för att verkligen försöka se vad jag äter o att det blir ganska bra iallafall!!

Inga kommentarer: