tisdag 19 maj 2009

Imorgon gäller det...

Fast jag vet att det inte kommer vara något kul resultat imorgon när jag ska väga mig... Även om jag inte fuskat något så har jag inte minskat i vikt, iallafall inte till idag (ja, jag har smygvägt mig:-)) Så nu behöver jag inte bli besviken när jag ställer mig på den imorgon!!! Hoppas det gått bättre för mina med systrar i BU-bruttorna!!! Jag ska försöka bli bättre använda GI-viktkoll också, för då vet man vad som blivit galet. Det svåra är att få till skriva in det man äter under dagen, gör jag det på kvällen är det ju liksom försent ändra för då ligger ju maten redan i magen...

Idag har vi haft en gnällig dam, så även igår. Men varför det vet jag inte? Gissar på tänder, magen krånglar eller tillväxt som ger värk. Förhoppningsvis har jag min gosiga dotter åter imorgon. Som också gärna får sova lika länge som idag, då vi vaknade kvart över nio!!!! Rekord! Så skönt var det. Sen mös vi hemma på förmiddagen o eftermiddagen gick vi promenad med några vänner. Sen hade jag en övertrött liten fröken som inte ville sova middag utan tog låååång tid på sig somna. Men när hon väl sov gjorde hon det i lite mer än en timme. Så det blev lagom till slut!

Nu ska jag försöka komma i säng. Så jag är pigg imorgon då vi ska få besök av en jobbarkompis till mig!!! Ska bli toppen trevligt att träffa henne!

Inga kommentarer: