söndag 24 maj 2009

Fortfarande feber...

Vendela har fortfarande feber dock är den aningens lägre än tidigare, men ändock feber. Ikväll var den 38,5grader, vilket ju är lägre än 39,5 som det var tidigare idag... Jag ringde Vårdguiden på eftermiddagen eftersom vi gett alvedon i nästan 2 dygn o då ska man kontakta läkare står det. Men dom tyckte vi kunde avvakta o ge henne alvedon om det behövdes. Så om det inte blir bättre får vi ringa bvc imorgon o fråga. Jag har läst lite på internet o gissar det kanske är "tredagarsfeber" som hon drabbats av. Så om det stämmer så lär hon vara prickig i morgon samt feberfri. Får se hur det blir, annars är det väl något annat envist som drabbat henne!

Vi har ätit en mycket god middag i dag!!! Köttfärsgratäng med Zucchini, recept finns på GI-viktkoll för er som är medlemmar där! Mycket gott o väldigt enkelt, särskild göra en stor sats o ha lite matlådor. Så nu ska jag överleve morgondagens jobbpass också. Jag ska ju dessutom direkt till sjukhuset efter jobbet o träffa läkaren ang min galla. Får se vad han säger, men jag sätter mina pengar på operation...

Inga kommentarer: