måndag 4 maj 2009

Hemma igen!


Nu är vi hemma igen efter en underbar kryssning!!! Har haft det superbra o Vendela har inte gjort annat än att kolla in folk hela tiden. Hon har varit glad mest hela tiden utom igår kväll när vi skulle sova, det var konstigt inte sova hemma. Men efter en lång stunds skrikande så somnade hon o sov gott hela natten!!! Även om Matte kanske tyckte det var svårt sova eftersom hon nästan knuffade ut honom ur sängen... Hur hon nu lyckades med det?!
Vi åt en supergod, dock inte GI riktig, middag igår. Helstekt oxfile med rostade rotsaker o klyftpotatis... MUMS!!! Har om jag ska vara ärlig inte riktigt varit så noga under dessa dagar... Men det ska jag ta igen nu när vi är hemma igen!!!!! Har väl ingen direkt ursäkt varför jag fuskat, men känner att jag varit värd detta. Så bara ta nya tag helt enkelt.
Idag var jag på SPA på båten o hade mysigt alldeles själv!! Hade bokat en lång behandling på 80 minuter o njöt varenda en. Först fick jag en saltpeeling av hela kroppen, följt av ett mjölkenzymbad där jag bjöds på fruktfat o en härlig fruktdrink sen blev det massage som avslut! Gissa om jag njöt o kände mig toppen efter detta!!! Medans jag hade egentid tog Vendela en tupplur med sin pappa o hade det också mysigt.

1 kommentar:

Lotta K sa...

Välkomna hem igen!
Nu har jag lagt upp en blogg här med. http://livet-enligt-lotta.blogspot.com/
Titta gärna in.
Kram Lotta