onsdag 20 maj 2009

Vad var det jag sa???

Som sagt en mesig viktnedgång på 0,1kg... Nu är det bara ta nya tag o rätta till det som gått galet denna vecka!!! Ev kan det vara så att det är rågkusen på morgonen som är boven i dramat. Därför ska jag dra ned på den o äta max halva o sen lägga till tex keso eller ägg! Sen måste jag nog komma bort från mitt ostätande, är ju helt galet förtjust i ost o att det är okej äta gör inte saken bättre. Men kanske inte så bra äta massa ost?! Jag borde använda mig av de verktyg som finns på GI-viktkoll bättre också!! Går genast dit o fyller i dagens matintag o hoppas på någotsånär bra resultat!! Nu ska jag nog ta mig lite Glada turken till mellis, för jag inser nu att jag inte kommer klara mig till middagen...

Har ringt sjukhuset idag för att höra hur det gått med svaren på min undersökning. Fick en läkartid som antaglien kommer ge en operation då svaret lydde: Multipla (flera) stenar runt 0,7cm samt multipla små... Alltså har jag ett grustag i magen!!! Undra om jag kommer väga mindre efter operationen??? Kanske är det dom som är min över vikt??? :-D

Nu ska jag klura ut hur man gör för att lägga upp en mobilbild/film här!

2 kommentarer:

bagerskan sa...

Tussen... Tråkigt att höra men jag tror säkert du kommer gå ner några extra hekto eller kanske kilo efter operationen!
Kram kram Karin

Lotta K sa...

Du kanske kan få stenarna sen och göra nåt fint arrangemang i trädgården. Det är ju så fint med stenar runt rabatterna... =)