torsdag 7 maj 2009

Trött

Undra när man blir pigg??? Idag har jag iof fått massa gjort men jag är så trött!! Hade inte tänkt ta någon eftermiddagslur idag, men eftersom Vendela vaknade av att någon gick förbi o pratade högt så ville hon inte somna om själv. Så det hela slutade med att jag fick lägga mig med henne i sängen o vi sov tillsammans. Visseligen var det skönt, men det jag tänkt hinna med undertiden hanns ju inte med.

Jag har inte ätit så jättebra sen mitt gallstensanfall... Är livrädd för tex paprika som jag åt då det hände! Men jag ska försöka komma tillbaka till GIkosten igen. Har ju fått den unika chansen att få gratis medlemsskap i GI-viktkoll o det vill jag verkligen utnyttja!! Tycker fler ska passa på gå med i Blogger United o starta resan mot ett bättre liv. Är ni sugna så klicka på loggan till höger!!!

På tal om mitt anfall så har jag fått tid för vidare undersökningar. Så om en vecka ska jag göra ultraljud på magen o hoppas då få veta vad som kommer ske. Vill gärna slippa oron jag har just nu... Är inte alls kul gå o nästan vänta på ett nytt anfall!!!

Nu är det dags kika på Criminal Minds!!!

Inga kommentarer: